Pink Transparent Star

Monday, March 7, 2011

sedeyh..

lame da x update blog..eh lupe lak! assalamualaikum.....(jwab ea..x jawab dosa)ummm..ari ni moody sikit..tak tau ar nape..susah nak terang..first skali nak mintak maaf at MADS..sori sangat wat korang gitu..bukan saje nk uat tapi ad something yang x kene..sori sesangat..kalo korang terase mintak ampun ,mintak maaf dari ujung rambut hingge hujung kaki..sebab x leyh pandang korang bukannye ape..tapi.......pandang korang jew rase nk nangis..so,baek x yah pandang smpai everythin' is fine n kmbali pde asal..korang jgn slh anggap plak..ade sesuatu yang terusik perasaan..x tau lah pasal ape...tpi mybe rase tensi0n niey ley uat jadi cam tu..sori la ea MADS..nanti kat sekola citer kat korang..maybe kiter kene ubah skit kot perangai kiter..bagi kiter memang tak teruk tapi...............bagi org laen mybe tu teruk..kalo orang x nk jage perasaan kite bio lah kiter mengalah..jage lah perasaan dia x kira lah laki kew pompuan ke selagi dia bergelar MANUSIA..maybe kiter boleh perbaiki kesilapan kite..semua manusia pernah uat salah n takkan lari dari masalah..amik kan bnde niey mnjadi iktibar kepade kite sume..

No comments:

Post a Comment