Pink Transparent Star

Saturday, July 16, 2011

puas ku cari tapi tak ku temui

henfon ku!simkad ku!dimana dikau berada!puas ku cari ke serata pelusuk rumah..tidak juga ku temui..susah lah hidupku..meranalah hidupku tanpa mu disisiku..henfonku!simkadku!kenapa kau tinggalkanku..pergi dari ruang hidupku ..aku sangat menyayangimu wahai henfon ku !simkad ku!aku tak bisa hidup jika begini tiap hari!ohhh..resah..hati gelisah!bagaimana harus ku mencarimu?aku tidak berdaya lagi..puas ku menelefon berkali2 kali tetapi tidak ku dengan ringtone berkumandang..terngiang-ngiang di telingaku lagu kalau berpacaran yang telah ku set up kan menjadi ringtone ku..hanya call me tone yang berkumandang dengan lagu..aishiteru dan fobia cinta..kenapa buatku begini??aku menjadi seperti tidak keruan mengenang kan dikau..aku seperti hilang arah tujuan..hilang kata-kata...hanya di mindaku ....telefon bimbitku dan simkad ku..aku berharap engkau kembali ke pangkuanku...selamat tinggal wahai henfon dan simkadku!tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!jangan pergiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!aku tidak rela!!!!

ini hanye luahan kepade henfon dan simkaku yang hilang berhari2 tidak ku temui..tidak ade kene mengene dengan manusia mahupun binatang.....

No comments:

Post a Comment