Pink Transparent Star

Monday, July 18, 2011

sedar lah weyyhhh!!!

haiii..ape nak jadi lah budak sekarang niey...PEMALAS lebih banyak dari RAJIN..dah macam mane nak berjaya dalam hidup ni..kalau asyik malas jeww....xxxxxxxx boleh..katakan tidak kepada malas..a'dilah hanum..awak kene jadi rajin..jangan malas-malas ..sedar sikit awak tu nak pmr..PMR..nak berjaya tak??kalau nak kenelah rajin..ade jadual belajar tak nak ikut..biar jadi hiasan jew..dah camne..siape nak ikut jadual tu kalau bukan kita???nanti siape nak tolong kita kat dewan kalau kita tak ulangkaji dari sekarang???jangan uat keje last minute..nanti stresss...kene ubah dari sekarangg..x da perkataan malas dalam kamus hidup!kene ikut jadual belajar yang dah buat tu..jangan simpan jew,,IKUT TAWW!!kalu nak berjaya lah..x kan kita nak tengok orang lain jew yang berjaya..kita tak yah berjaya..gitu ke yang awak nak???okeyhhh!!SAYA KENE BERUBAH!!SEDAR..SEDAR!!TINGGAL ** HARI JEW..TAK KAN MASIH NAK BERDIAM JEW..X BOLEH..X BOLEH..RAJINN..MESTI RAJINN..

P/S:isi kandungan di atas hanya untuk memotivate diri sendiri jew..nak motivate orang lain..x la..diri sendiri pun ntah kemana hala tuju,,..harap boleh berubah!^-^

No comments:

Post a Comment