Pink Transparent Star

Saturday, September 10, 2011

rehat minda

assalamualaikum..huhhhhhhhhhhhhhh..arini penat +seronok  dpt g balok same2 ngan kawan-kawan untuk rehat minda pmr..ade 3 buah bas yang telah disediakan pihak sekolah..1 untuk lelaki..lagi 2 untuk perempuan..biaselah perempuan kan ramai pade lelaki..smpai balok lam kul 8 ke 9 pg gitulah..tapi best lah..seronok sangat..sampai jew kiteorg tlg ckgu ape yg ptut n trus menuju ke pantai..tak sabar-sabar nak bermain air pantai..main tepi-tepi je la..cikgu tak kasi mandi..budak laki ade yang main bola lah bagai..segelintir ade gak yang tolong cikgu uat barbeque..barbeque di siang hari...lepas sekian lamenye..cikgu murad iaitu guru kaunselor kiteorang..suh berkumpul dan tangkap gambar..pastu kiteorg kene bentuk kumpulan n uat permainan ..yg pertama kiteorg kene uat barisan yang paling pnjg ..kene berbaring ar ats pasir ue..dan ta disangke2 kump kiteorg menang iaitu kump 7..yang ke-2..kiteorg kene uat satu bulatan yang paling kecil..ade yg duduk ats bdn org len lah..memang rapat giler la samapi ruang tuk bernafas pun tak de..yang ketiga kiteorg salah dengar arahan sepatutnye kene uat satu bulatan yang terbesar tapi kiteorg uat ikut kump..lpastu kene uat balik..dan jadi lah satu bulatan yang paling besar sekali..lpastu kiteorg makan ..macam2 maknan ade..sampai ta habis pun..lpas makan d13la,alia,madi,syifa n nisah pegi surau ..kiteorg berkemas -kemas..and kene sign kt banner..lame kemudian tibelah waktu untuk pulang..sape yg ta pegi tu memang rugi kan..memang seronok n enjoy..semoge dengan adenye rehat minda ni semua form 3  ahmadian melakukan yang terbaik untuk pmr..semua A..ahmadian mumtaz..chaiyok..

kalo korang nk tgk gmba uw tkan skli lg at gmbar uw..








nie ade skit gambar yg kiteorg sempat snap..

No comments:

Post a Comment