Pink Transparent Star

Monday, November 28, 2011

malaysia vs bahrain

assalamualaikum

hmm..alaaa..malaysia kalah lah dgn kdudukan 2-3 ..sedihnye..its oke la..pada harimau muda uw..truskan usaha ..bnyk an training..mungkin bukan rezeki nak menang..ta pe yg menang ta selalu menang dan yang kalah ta selalu kalah..try next time yaww!!betulkan ape yang salah dan tambahkan ape yang kurang..kiut gak kan nazmi faiz nie..hehe..orang kate sambil menyelam minum air..haha..gurau je la..bahrain boleh score 3 gol ta sampai 5 minit je..maybe bahagian pertahanan waktu tu tak cukup kuat kot..walau apa pun korang dah buat yang terbaik..gol separuh masa yang pertama  dijaringkan oleh nazmi faiz dan gol pada masa kedua oleh mahali..ingatt usaha tangga kejayaan ..hehe..kalau cakap pandai lah sangat..

gol nazmi faiz


                                                                 gol mahali jasuli



nazmi faiz

No comments:

Post a Comment