Pink Transparent Star

Thursday, January 12, 2012

dia sudah pergi :(


yayy!! dia dah pergi..baguslah ..sukenye-sukenye..emmm..k fine..saya tahu saya bohong..sebenarnya saya sedih sangat..syifa(kawan saya) dah pergi..umm..dia dah pindah skola..dy dpt skola teknik at ktn..emm..nape dy pegy..eee..bencinye2..tadi last day jumpe dy..sedih sangat..kenapa dy pegyyy????okayy..saye kene terima hakikat tu..sebabb......dy pun ada cita-cita dy..saye ta boleh halang dy..saya nak dy berjaya ..so, saya kene lah korbankan sedikit kann...saya tak de hak nak halang awak..okayy..semoga awak belajar dengan bersungguh-sungguh..dan yang penting sekali jgn lupe saya dan alia..n semoga awk dpt kwan yg lebih baik drpd kitoerg kat sane yeww..saya tak boleh na teruskan taip saya sedih sangat..dia selalu cakap jgn nangis..sebab dia tau saye kuat nangis ..






No comments:

Post a Comment