Pink Transparent Star

Monday, January 30, 2012

lelaki gedik !!

hari itu ada wat entry tentang perempuan gedik ..kali ni lelaki pulak..korang percaya tak kalau lelaki pun gedik??haha :D no komen lah..fikir lah sendiri..harini nak share skit info yang boleh di kaitkan dengan lelaki gedik ni..ape ciri-cirinya..let's check it out :)




1. Mengada-ngada

Laki camni, jenis yang mengade-ngade dengan lelaki, macam mengada-ngada dengan pompuan. Sungguh tak menahan dengan sikap laki camni, rasa nak hempuk jek. Lau laki nak mengada-ngada dengan isteri takpelah, ni buat member macam bini. erk!!

2. Geli-geli

Ini bukan geli-geli macam ostad Jiji, ini geli-geli lain punya. Tak baik punya. Ada ke patut,

"weh, jangan pegang tangan aku lah. gedik, geli la weh!"

Pergh! Macam pompuan jek nak pegang-pegang tangan dengan member, langsung tak macam laki. Eeee, geli geleman bulu ketiak aku.

3. Pon...

Aku malas nak tulis penuh, kang orang taip kat google, keluar blog aku ni. Kena serang dengan geng-geng tu, haha. Yang ni memang gedik tahap paling habis. Dah sempurna sifat sebagai lelaki, nak jugak jadi opposite sex. Tak best ke jadi laki ni? Yang ni malas aku nak komen sangat, kebanyakan mereka ni tak makan saman. Apa pon tak boleh.

Setakat itu sahaja yang aku mampu fikir. So, korang faham definisi gedik laki dan pompuan lain kan?

Setakat no 1 dan no 2 tu, aku pon buat kadang-kadang. Memang kena label gedik kejap, haha. Tapi biasanya laki takde sangat pon, jarang ada laki yang memenuhi semua syarat di atas.

Kecuali no 3, merangkumi no 1 dan no 2. kan? *sengih*

dah dah, ni aku saje jek main-main. ke korang rasa betul?
 ape pendapat korang..ni hanya perkongsian..tak tahu lah betul ke tak kan..



kredit to encik google tercinta

No comments:

Post a Comment