Pink Transparent Star

Saturday, February 25, 2012

saya suka awak sangat !

awak nak tau ta??? saya suka sangat kat awak..ari-ari kita date kann..setiap hari setiap masa kita bersama ..
betul tak..wahai buku-buku :

biologi
kimia
fizik
sj
math
add math
bi
bm
p.akaun
agama..

best bila dapat dating ngan buku2 ni..tak dapat dosa,tak haram..banyak kebaikan dia..boleh tambah ilmu pengetahuan ..kalau kite stress pun..kita tak distress tapi kita ustress sebab belajar overload sangat dengan buku-buku kan..

actually, nak bagitau yang ari isnin -khamis ni saya exam tau..ujian p1..so,sebab tuh la sye kene sentiasa bersama dengan buku2..tak bole pisah ngan bukubuku..
tak percaya saye nak exam dah?? nahh tengok jdual ni :

dah percaya??penuhkann...

study sblm tido ..

rajin tak saya bace buku?? dalam kereta tauu..



p/s: doakan saya berjaya dalam exam  ni ye..aminn :)
minggu ni saya mungkin ta update blog kott..

No comments:

Post a Comment