Pink Transparent Star

Friday, March 9, 2012

result exam p1


heyyoo!!
gembira sangat result saye sangat gempakk..memang gempak lahhh..percaye takk???
kayy ..tipu..i admit..memang gempak nyer coz ade 1 failed okayyyy!!!perhatiannn!! saya ade failed okayy..
perlu ke saya bold kannn???
hmm..sedih sangat dan sangat..ttak tahu lah macam mana nak kata..
saya failed kimia..sebab
okayy..saya ada alasan yang kukuh okay
sya tak baca yang bahagian pengiraan sedangkan bahagian pengiraan lah yang paling banyak keluar..dan kerana itu gara-gara itulah saya failed ..saya amat kesal dan sedih ..memang rasa macam..huhh..don't know what to say..hah..skarang ni hanya sejarah dan bi je tak dapat lagi..semua dah dapat..memang result ni mengecewakan saya..sendiri buat sendiri tanggung lah kekecewaan tuhh kann..





No comments:

Post a Comment