Pink Transparent Star

Saturday, March 10, 2012

sekarang lain


saya nak awak semua tahu yang saya sangat sayangkan persahabatan kita..persahabatan adalah sesuatu yang sangat indah ..persahabatan juga dapat mengajar saya erti kehidupan sebenar..tanpa persahabatan saya tidak dapat teruskan kehidupan saya sebagai seorang manusia..

kenapa saya rasa sekarang kita makin jauh..tidak serapat atau seakrab dahulu..persahabatan kita semakin renggang..kita tidak seperti dulu lagi..bergelak tawa bersama,bergurau senda bersama, belajar bersama, lepak bersama..tapi sekarang sangat berbeza..memang berbeza..saya dapat rasakan..kenapa??

saya tahu sekarang ni..banyak perselisihan faham antara kita berempat..saya tahu..kadang-kadang moody je..entah saya tak tahu lah kenapa ..saya tahu rase tak senang atau selalu moody tak tentu pasal selalu hadir tanpa kita duga..mungkin kita semakin dewasa atau matang.jadi ia membuatkan perasaan kita semakin sesitif..



saya takut saya akan kehilangan awak semua dalam hidup saya.kalau boleh saya nak kita jadi kawan dunia akhirat.insyaAllah..saya sayangkan awak semua .saya anggap awak semua seperti saudara saya /adik beradik..saya tak sanggup kehilangan awak semua..

saya rindukan kita yang dulu..saya nakkan awak semua yang dulu..okayy..kalau saya boleh putarkan masa..saya nak perbetulkan keadaan .tapi sayangnya saya tak boleh lakukan sedemikian..itu semua kuasa Allah s.w.t. .Saya hanya hamba dan manusia yang biasa..tidak ada kuasa apa-apa..


kadang-kadang , saya sedar persahabatan ibarat nyawa saya..saya tak boleh hidup tanpa kawan-kawan saya..saya minta maaf kalau saya lakukan kesilapan ,mungkin saya sedar atau tidak saya sudah melakukan kesilapan.saya minta maaf sangat..saya tahu saya selalu emosi sangat..tapi saya tak boleh buat apa-apa..saya tak tahu macam mana nak hilangkan perasaan emo saya ni..maafkan saya jika awak semua terasa dengan sikap saya atau tutur kata saya..


AWAK SEMUA MAAFKAN SAYA

MADI , ALIA , D13LA , ISCHA

SAHABAT SELAMANYA

FRIENDSFOREVERTILLTHEENDOFOURLIFE






1 comment:

  1. ukhuwah fillah abadan abada.

    Awak,mai nak jemput awak kalau sudi , joinlah bloglist mai awak , baru first time buat :)

    ReplyDelete