Pink Transparent Star

Saturday, May 24, 2014

Sambung Belajar (Part 4)



Hi 
Annyeonghaseyo
Ahlan Wasahlan
Konnichiwa
Bonjour
Ni Hao



Post kali ni agak ringkas .
Masa yang aku ada kian suntuk.
Apa yang aku nak bagitahu dalam post ni ?

1. Aku akan sambung belajar di matrik dan menjalani kehidupan sebagai budak matrik.

Ingat tak aku pernah bagitahu dalam entry yang ini , ini dan ini ?
Kalau belum, sila baca.
Ini aku bagi ringkasan je. 
Aku dapat tawaran matrik dengan UMP.
Dan aku memilih untuk ke matrik.
Di mana ?
Sila rujuk dalam entry sebelum sebelum ni.

Banyak benda aku kena settlekan.
Surat tawaran
surat perjanjian
pengesahan sijil
Buka akaun Bank Islam
Mohon bantuan yayasan pahang
Kena buat ic baru sebab yang lama cip rosak
ambil gambar passport
beli barang keperluan 
dan 
macam-macam lagi.
Ya.
Memang busy.
Bukan senang sebenarnya nak sambung belajar okay.

Dan mungkin ini entry terakhir aku.
Tahukan yang life as a matrik student like what !!
So, mungkin aku takde masa pun nak update blog.
Esok, Ahad 25/5/2014
Aku pergi daftar.
Hari ini aku busy.
Macam ada benda je yang aku tak buat lagi.
Serabut pun ada.
Doakanlah aku supaya aku boleh sesuaikan diri di sana.
Yelah, aku bukan suka duduk asrama. So, aku kena sesuaikan diri.


2. Sudah ada lesen

Aku dah ada lesen L lama dah since my last entry tentang resepi nutella tu.
Only my family je yang tahu aku mula buat lesen.
Kawan aku semua tak tahu.

Then, aku menangguh-nangguhkan buat lesen P.
At last, parents suruh ambil sebelum pergi matrik.
2 weeks before tarikh pendaftaran matrik.
1 weeks belajar driving
Selasa baru ni 20/5 test JPJ.
And Alhamdulillah.
Now i have my own driving license.
Dan start drpd aku ambil lesen P la kawan aku baru tahu.
Aku bukan tak nak bagitahu tapi aku ada sebab kenapa aku tak bagitahu okay. Jangan salah faham.


3.Girls day out for the last time.

Semalam  23/5 , Friday.
Aku , wana , aida, hazreen, ischa, anis dan alia
Pergi KFC  makan-makan , cakap-cakap, borak-borak.
Hazreen drive pergi Padang Polo tengok kuda.
Tumpang hazreen balik.
Semoga kita dapat berjumpa lagi . okayy..








Goodbye my galaxy world.
I will miss you.
XOXO.

No comments:

Post a Comment